Wajib Baca!!!




Assalamualaikum...... Warahmatullahi Wabarakatuh

... ini adalah surat wasiat dari penjaga makam

Nabi Muhammad SAW iaitu Sheikh Ahmad

... Maeine (Saudi Arabia).

pada suatu malam ketika membaca Al-Quran di

makam Rasulullah SAW.

selepas membaca lalu

hamba tertidur, dalam tidur hamba bermimpi

didatangi Rasulullah SAW lalu bersabda kepada

hamba, dalam 60 000 orang yang meninggal

dunia di zaman ini tiada seorang pun yang

matinya dalam keadaan beriman.

(a)isteri tidak mendengar kata suami. (b)orang kaya tidak lagi bertimbang rasa.

(c)orang tidak lagi berzakat dan tidak membuat

kebajikan.

Oleh itu wahai Sheikh Ahmad, hendaklah kamu

menyedarkan kepada orang Islam ini supaya

membuat kebajikan, kerana hari

penghabisan(......Qiamat) akan tiba di mana

bintang akan terbit dari langit, sesudah itu

matahari akan turun di atas kepala.

PESANAN HAMBA INI

(a) berselawat - untuk junjungan Nabi kita

Muhammad SAW.

(b) bertaubatlah - dengan segera sementara

Pintu Taubat masih terbuka.

(c) Bersembahyangla.. (d) berzakat - jangan ditinggalkan.

(e) Menunaikan Fardhu haji - bila

berkemampuan.

(f) Jangan menderhaka kepada kedua ibu

bapa.

UNTUK MAKLUMAN

1.

seorang saudagar dari bombay telah

menerima surat ini dan beliau telah mencatak

sebanyak 20 salinan dan mengirimkan kepada

orang lain, dia kemudiannya dianugerahi Allah

dengan mendapat keuntungan yang besar

dalam perniagaannya.

2.

seorang hamba Allah telah menerima surat

ini tetapi tidak mengendahkannya...... dan

menganggap wasiat ini palsu, maka selang

beberapa hari kemudian anaknya meninggal

dunia.

3.

Pada tahun 1977 Tun Dato Mustapha bekas

Ketua Menteri Sabah menerima wasiat ini

kemudian mengarahkan setiausahanya

mencetak sebanyak 20 salinan dan

menghantarnya kepada orang lain, maka

selang beberapa hari kemudian dia telah

mendapat hadiah dari kebajikan masyarakat di

malaysia timur.

4.

tan sri ghazali jawi, bekas menteri besar

perak secara tidak langsung dipecat dari

jawatannya kerana apabila beliau menerima

wasiat ini beliau terlupa mencetak 20 salinan

untuk disebarkan kepada orang lain tetapi

beliau telah menyedari kesilapannya lalu

beliau mencetak semula wasiat ini dan

mengirimkannya kepada orang lain, beberapa

hari kemudian beliau telah dilantik menteri

Kabinet Perdana Menteri.

5.

Zulfikar Ali Bhuno telah menerima surat

wasiat ini dan tidak percaya akan

kebenarannya juga menganggap palsu lalu

membuangnya ke dalam tong sampah.

seminggu kemudian beliau telah dijatuhkan

hukuman pancung sampai mati.

6.

di Terengganu, seorang pekerja bengkel

kenderaan telah menerima wasiat ini dari

pengirim yang tidak dikenali yang datangnya

dari Perak lalu beliau membuat sebanyak 20

salinan seperti yang dituntut.

Alhamdulillah dia

dianugerahkan oleh Allah seorang gadis

berakhlak mulia seperti yang dituntut oleh

Islam.

baginya anugerah ini paling agung dan

tidak ada tandingannya.

7.

Di Terengganu juga, seorang hamba Allah

telah menerima surat ini dari orang yang tidak

dikenali tetapi beliau tidak mengendahkannya

dengan mengatakan ianya bohong belaka dan

sengaja mengada-adakan untuk menakutkan

orang yang membacanya.

Beberapa hari

kemudian dia telah mendapat penyakit ganjil

dan penderitaanya amat menyedihkan.

setelah

tiga minggu mendapat rawatan rapi di hospital,

penyatkitnya sukar juga diubati oleh doktor.

Akhirnya beliau teringat akan wasiat ini dan

mengedarkannya kepada orang lain.

Semingu

kemudian barulah beliau beransur sembuh

sehingga sekarang.

Banyak lagi contoh-contoh orang yang

menerima wasiat ini tetapi tidak

mempercayainya dan tidak mengedarkannya

atau menyampaikan kepada orang lain.

dimana

mereka mendapat malapetaka.

setelah

kejadian yang menggembirakan dan

menyakinkan ini anda jangan lupa

menyampaikan 20 salinan wasiat dalam masa

96 jam dari masa anda menerimanya. InsyaAllah anda akan memperolehi sesuatu

dari YANG MAHA KUASA dengan penuh keyakinan pasti ia akan menerangi hidup anda dengan nikmat kebahagiaan hidup. INSYAALLAH.

PERHATIAN

setelah membaca wasiat ini hendaklah ditulis atau dicetak dan disampaikan kepda orang lain sebanyak 20 salinan. sekiranya telah dilakukan anda akan dianugerahkan sesuatu nikmat hajat anda akan dikabulkan oleh ALLah.

kata sheikh ahmad lagi. jika apa yang hamba katakan ini tidak benar, biarlah hamba mati dalam kekufuran dan hamba tidak mendapat perlindungan dan syafaat Rasulullah SAW naaauzubillah. oleh itu hendaklah ditulis atau dicetak dan disampaikan kepada orang lain.

insyaAllah dalam masa 2 minggu anda akan berolah kebahagiaan dan ingatlah lakukan ini dengan hati yang ikhlas dan janganlah diabaikan atau dibiarkan

TLG SEBAR KAN KPD UMAT ISLAM.... SEBAR KAN 20 WASIAT NI KPD UMAT ISLAM

Hotel Mewah Dalam Jurang



Bosan mendirikan bangunan bertingkat pencakar langit, kini China mendirikan hotel mewah bertingkat di dalam jurang. Lengkap dengan bangunan bermotif air terjun. Pemandangannya adalah hamparan lembah yang indah. Ini memang sesuatu yang sangat baru dan unik.

Projek hotel ini sangat unik kerana termasuk bangunan di bawah tanah. Hotel ini memiliki 19 ringkat dan 380 bilik. Struktur dipahat dari sebuah lombong di Songjiang, dekat Shanghai. Pereka telah menyisihkan kawasan sekitar 30 batu dari kota Shanghai, dalam sebuah lombong yang ditinggalkan di kaki Gunung Tianmashan.

Sementara bangunan pencakar langit yang menjulang tinggi membanggakan restoran atas atap dan kemewahan penthouse, dua tingkat akan memuatkan sebuah restoran bawah air, kompleks olahraga untuk olahraga air dan 10 meter akuarium.

Di sekitar hotel unik ini terdapat 428000 meter persegi taman, lengkap dengan ruang untuk bungee jumping dan panjat tebing yang menghadap ke lantai hotel. Projek pengembang Shimao Grup Properti bekerja dengan Atkins rekayasa sebuah perusahaan Inggris untuk merancang hotel diluar imaginasi. Diharapkan ianya akan siap pada akhir tahun 2014 dan akan dibuka tahun 2015.


Google Malaysia perkenal tiga penambahan baru kepada Google Maps

Google Malaysia memperkenalkan tiga ciri baru pada aplikasi Google Maps. Ia dilengkapi dua panduan trafik dan transit berdasarkan masa sebenar. Merah bagi jalan sesak, kuning bagi bergerak perlahan dan hijau bagi aliran lancar. - Foto BH Online


KUALA LUMPUR: Google Malaysia hari ini memperkenalkan tiga penambahan utama kepada Google Maps, membolehkan pengguna di Malaysia merancang dengan lebih baik perjalanan mereka dan mencari maklumat tepat masa.

Penambahan itu adalah dua lapisan baru, Trafik dan Transit, serta antara muka Bahasa Malaysia.
Sajith Sivanandan, Pengurus Negara Google Malaysia, berkata dengan membuka lapisan Trafik di Maps, pengguna boleh melihat dengan segera sama ada jalan raya sesak atau bergerak lancar berdasarkan kepada kod warna.
"Merah bagi jalan sesak, kuning bagi bergerak perlahan dan hijau bagi aliran lancar.

"Lapisan baru ini memudahkan pemandu untuk merancang laluan alternatif ke destinasi mereka," katanya di sini, hari ini.

Transit menyediakan maklumat mengenai perjalanan menerusi sistem pengangkutan awam Malaysia di Google Maps.

Ia juga menawarkan pilihan lebih baik bagi pengguna Malaysia yang mahu mengelakkan kesesakan trafik dan pergi ke bandar dengan menggunakan pengangkutan awam.
Sajith berkata, data bagi Trafik dan Transit diperolehi daripada pelbagai sumber, termasuk, jabatan pengangkutan kerajaan dan penyedia data swasta.
Sementara itu, Google Maps kini tersedia dalam Bahasa Malaysia (BM).

Versi Bahasa Malaysia Google Maps yang lama ditunggu-tunggu itu memberikan pilihan kepada pengguna untuk mengemudi dan berantara muka dengan Google Maps, menggunakan bahasa yang mereka paling selesa.

"Penambahan baru ini adalah sejajar dengan misi Google untuk mengatur maklumat dunia dan menjadikan ia berguna dan boleh diakses sejagat, di samping mengukuh, menambah baik dan menempatkan produk dan perkhidmatan," kata Sajith. - BERNAMA

Cita Cita




Seorang guru tadika sedang memupuk rasa percaya diri kepada pelajarnya-pelajarnya. Guru tersebut meminta mereka untuk memperkenalkan diri sekaligus memberitahu tentang cita-cita mereka.

Abu berdiri dan berkata, “Nama saya Abu bin Dolah. Bila besar nanti saya ingin jadi juruterbang, jadi bolehlah saya pergi ke Australia, Eropah, Iraq dan sebagainya”.

“Bagus Abu. Terima kasih. Siapa lagi?”, tanya cikgu.

Seorang pelajar perempuan yang duduk di tepi berdiri dan berkata, “Nama saya Noni binti Samad. Kalau besar nanti, Noni nak jadi suri rumah tangga dan mempunyai anak-anak yang comel”.
“Bagus. Jadi suri rumah tangga merupakan cita-cita yang mulia. Siapa lagi?”.

Seman berdiri dan berkata, “Saya Seman bin Leman, bila besar nanti saya bercita-cita untuk membantu Noni mencapai cita-citanya…”.


Kanak Kanak Zaman Sekarang








Girls Prank











Warning!!!!




Seorang jejaka yang tak berapa hensome ingin mengayat aweknya supaya dia dapat tidor dengannya.

Jejaka :
Awak, saya ada satu teka teki....

Awek :
Apa dia?

Jejaka
: Apa benda, tiada kanan atau kiri, tiada atas tiada bawah, tiada tengah tiada tepi, tiada awal tiada akhir ?

Awek :
Ish, tak tau lah, I give up.

Jejaka :
Itulah cinta saya pada awak....

Awek :
Betul ke.... he he he. (merah gak lah pipi dia)

Jejaka :
Awak, sudi tak awak teman saya di rumah malam ni?

Awek :
Boleh, tapi awak kena jawap teka teki saya dulu.

Jejaka :
Ok

Awek :
Apa benda, bila dipegang sedap, tapi bila dirasa tak sedap?

Jejaka :
Emm, tak tau lah.

Awek :
Itulah tapak tangan saya (lalu awek tu melempang jejaka tak hensome itu dan terus blah)


Teka-teki




Apa beza daun betik ngan tangan perempuan?
Daun betik boleh melembutkan daging yang
keras, tangan perempuan dapat mengeraskan
daging yang lembut.

Haiwan apakah yang pertama sampai ke bulan?
Burung punai (Neil Armstrong punya)

Apa beza tayar kereta dengan kondom?
Tayar kereta kalau bocor boleh menghilangkan nyawa,
kondom plak kalau bocor boleh menambahkan nyawa.

Apa yang mahal pada BMW?
Huruf W. Cuba tukarkan W ngan X. Jadi BMX. Kan murah tu...

Rumah apakah yang gunakan banyak air?
Rumah terbakar

Hitam, panjang, dipeluk dan diapit dua paha.
Orang sedang panjat tiang talipon.

Ubat apa yang tak ada kesan sampingan (side effect)?
Viagra dan Krim membesarkan payudara.
Kesan dia ke depan, bukan ke samping.

Waktu dia hidup orang menyanyi, bila dia mati orang bertepuk tangan. Apa dia?
Lilin kek harijadi.

Bibir bertemu bibir. Tangan asyik meraba lubang. Mata terpejam menikmatinya.
Orang sedang meniup seruling.


Gangster




Sebuah kumpulan gangster menghadapi masalah untuk mengutip wang perlindungan
dari peniaga. Ini kerana pihak polis sering membuat intipan dan tangkapan.
Ketuanya mengambil seorang bisu untuk mengutip wang tersebut. Pada pendapatnya,
tentulah polis sukar untuk menyoal siasat si bisu tersebut.

Maka si bisu pun mula mengutip wang dan berjaya memperolehi RM50,000.
Walaubagaimana pun, dia menyembunyikan wang tersebut di suatu tempat rahsia.
Maka pada hari yang telah ditetapkan, ketua gangster mengarahkan orang-orangnya
memanggil si bisu. Apabila dipanggil, si bisu itu berpura-pura tidak dapat berkomunikasi
dengan mereka. Lalu mereka pergi berjumpa dengan seorang pakar bahasa isyarat.

Gangster : Mana wang tu?

Pakar menunjukkan isyarat kepada si bisu…
Sibisu menunjukkan isyarat untuk “Aku tak tahu apa yang mereka katakan.”

Pakar bahasa isyarat memberitahu gangster tersebut. Dan gangster tersebut menghalakan
pistol ke arah kepala si bisu.

Gangster : Aku akan tembak kepala kau, bisu…

Sibisu menunjukkan isyarat “Duit RM50,000 tu aku telah sembunyikan di taman permainan
di bawah kerusi yang ketiga dari pintu masuk.”

Pakar bahasa pun berkata kepada ketua gangster, “Dia tidak tahu dimana wang itu dan kalau kau nak tembak-tembaklah…”


Protected by Copyscape Web Plagiarism Tool

Baju Cinta




Seorang nenek datang menziarahi rumah cucu perempuannya yang baru berkahwin.Setelah membunyikan loceng,si nenek terkejut kerana mendappati cucu perempuannya yang membuka pintu dengan tanpa Seurat benang pun di badannya.Belum sempat si nenek bertanya,si cucu berkata;-

saya sedang menunggu suami saya pulang dari bekerja nie nek!”..

yang kau telanjang tu nape!!!???”marah si nenek.
ini la BAJU CINTA saya”balas si cucu perempuannya.
BAJU CINTA??”si nenek kehairanan.
ya,suami saya menyukainya,saya juga begitu senang memakainya.Saya harap nenek dapat balik dulu sebelum suami saya pulang kerana tentu suami saya nanti akan berasa malu melihat saya memakai BAJU CINTA ini di hadapan nenek”.pinta si cucu perempuannya.

Si nenek faham kehendak cucunya.Dalam fikirannya mungkin itu cara terbaru si isteri melayan sang suami.Di dalam perjalanan pulang si nenek mendapat idea.Fikirannya dengan mengikut cara cucu perempuannya ,sudah tentu dia dapat mengeratkan hubungan dengan si atok yang sudah berumur.

Sesampainya di rumah,si nenek tadi terus menanggalkan semua pakaiannya,mandi,berbedak dan memakai minyak wangi sewangi wanginya.Kemudian si nenek tadi pun menunggu si atok pulang.Beberapa ketika si atok pun pulang.Sebaik saja pintu dibuka,si atokmendapati si nenek berbogel kt depan pintu…

awat hang nie?dah buang tebiat keeer???”marah si atok tadi.
ini lah BAJU CINTA saya bang”kata si nenek tadi.

BAJU CINTA????.....kok iyea pun…..IRON la dulu baju tuhh!!!...nampak sangat kedutnyeerrr….”


Wifi Mamak




Ajoi : dey mamak apa password WIFI kt sini?

Mamak : apa WIFI??

Ajoi : ini kedai punya internet la..

Mamak : Ooo..itu mcm kalu, password dia tujupakale jugak

Ajoi : hah??

Mamak : "tujupakale..!"

Ajoi : Apa tu..??

Mamak : Aiyoo..awk tnya passwordkan..tujupakale la..

Ajoi : Password dia tujupakale..!

Mamak : ya..tujupakale

Ajoi pun menaip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E. (ternyata salah)

Ajoi : dey, mamak apa password dia??

Mamak : tujupakale la...sudah tnya byk kali jugak..aiyoo!!

Ajoi : kau bg salah la, tu yg aku tnya balik

Mamak : mana ada slah..tujupakale

Ajoi : x boleh la dey!!

Mamak : boleh la...

Ajoi : ko dtg sini tgk aku taip..(mamak tu pun dtg) kalo x boleh kepala ko aku taju!

Mamak : aiyoo abg jgn marah la..awk taip satu kali saya tengok (Ajoi pun taip)

Ajoi : ko tgk aku taip T.U.J.U.P.A.K.A.L.E... tgk,mana dapat!!

Mamak : dey, abg mari sini saya taip..awk kasi tekan salah butang jugak..

Ajoi : eh, ye ke...kau tekan la

Mamak : ini mcm tekan la 7777 sambil keluar lidah

Ajoi : "ini TUJUH EMPAT KALI..!!"

Mamak : betul la saya cakap tujupakale..

Ajoi : %@$#@%#!!!!...


Alhamdulillah

kesemua superhero dari seluruh negara mendirikan solat berjemaah bersama-sama

Karipap vs Donuts




cerita berkisar di sebuah kem askar dimana seorang jeneral terhendap-hendap umpama nak skodeng anak dara mandi untuk menyiasat staff perempuannya yang dilaporkan menghasilkan karipap dengan cara yg agak menjijikkan. setelah di intip, memang benar didapati staffnya itu membuat karipap dengan menggunakan set gigi palsunya sebagai acuan karipap. Lalu dgn tak semena-menanya disergah staff nya itu.
jeneral : jenab, dah lama saya terima laporan ttg awak buat karipap ni. memang sah awak seorang pengotor….
jenab : tuan baru tengok saya buat karipap..tuan belum tengok suami saya buat donat..( sambil menunding donat di atas meja yang berlubang di tengah ) ….agak-agak macamana suami dia buat donat,ye… 



moral : jangan makan donat yang berlubang besar…

Normal ke tidak??(18sx)




Cerita 1
Aminah merenung batang yang semakin menegak itu,
dia terus mengusap-usapbatang tersebut,
kelihatan air putih mengalir keluar.
Aminah pun menjerit
"..Nek lemang ni nak buat macam mana, dah masak rasanya.."..


Cerita 2
Jalal meramas-ramas kemuncak kedua-dua bukit kecil itu,
hatinya puas dansemangatnya semakin berkobar-kobar,
jari-jemarinya terus menguli tanpa henti.
Jalal tidak sabar hendak menyiapkan model untuk projek sainsnya itu yang bertajuk
"bentuk muka bumi di kawasan berbukit bukau."


Cerita 3
Zamrul menghisap-hisap puting itu dengan berhat-hati dan perlahan,
dia tidak mahu tergesa-gesa, sesekali lidah nya menyentuh lembut hujung puting itu
dan menyedut keluar sedikit susu ...
"cehhh masih panas, dah dekat satu jam aku rendam dalam air suam pun masih panas"
Anak Zamrul yang masih bayi terus menangis meminta susu. Zamrul semakin tension.


Cerita 4
Idham menjerit sambil menhenjut-henjut badannya dengan rakus dan kasar
"Come on baby, lets make it..."..katanya berulanag-ulang kali tanpa henti..
Kemuncaknya semakin tiba dan Idham kelihatan semakin rakus memacu kudanya untuk menamatkan perlumbaan itu, dia bertekad untuk memenangi tempat pertama dalam perlumbaan itu.


Cerita 5
Bahagian belakang kereta itu bergegar dan berhenjut-henjut.
Alman yang dari tadi mengintip dari celah-celah pokok dapat melihat dua susuk tubuh manusia sedang melakukan sesuatu didalam kegelapan itu. Alman terus mendiamkan diri, dia takut kehadirannya akan disedari. Tetapi setelah lama mengintip Alman pun lantas bangun dan segera menawarkan khidmatnya untuk membantu mereka menukarkan tayar kereta mereka yang pancit itu.


**Kesimpulannya, Jika anda langsung tidak terfikirkan aper-aper mengenai seks semasa membaca 5 cerita diatas, ini bermaksud anda bukanya seorang yang normal. Sebaliknya jika anda terfikirkan sesuatu yangberkaitan dengan seks....jangan ler anda risau, sebab anda adalah seorangyang normal..Tapi jangan terlebih pikir 18SX jer?ANDA MACAM MANA? saya normal.....hehehee


Lawak SMS



1. When ur life is in darkness... ...
Pray 2 God and ask Him 2 free u from darkness... .. and
If u r still in darkness..Pls pay ur TNB bill.

2. When a man opens the door of his car for his wife,
You can be sure of one thing;
Either the car is new or the wife.

3. An angry china man entered a shop and shouted :
Where's my free gift with this cooking oil?
Shopkeeper : What free gift??
China man : Oi, here got put "Cholesterol FREE!"

4. If u need ADVICE, SMS ME,
If u need DARLING, CALL ME,
If u need HELP, E-MAIL ME,
IF U NEED MONEY,
Nombor yang anda dail, tiada dalam perkhidmatan kami, TerimaKasih.





Bila Isteri Terlepas Malam Jumaat




Pada hari jumaat.. iaitu setelah seminggu si suami pergi outstation..

isteri:
abang,abang tahu tak yang abang adalah orang paling special dalam hidup saya!

suami:
betol ke ni yang? cuba cerita kenapa yang cakap macam tuh?

isteri:
Sebab abang ada “telur”. (sambil buat muka tak tahan Description: http://www.syok.org/portal/images/smiley/lol2.gifDescription: http://www.syok.org/portal/images/smiley/lol2.gif )

suami :
haa? apa kaitan telur abang dengan special pulak?

Isteri :
apa laa abang ni.kan kalau kita beli burger special,mesti ada telur kan.sama jugaklah dengan abang.

Suami :
(dalam hati berfikir, memang nak kena bini aku malam ni!!) Description: http://www.syok.org/portal/images/smiley/lol2.gif



2 Gadis Dikejar Perogol




 Ada dua orang gadis. Salah satu dari mereka cara berfikirnya Matematik (M)
dan yang satu lagi cara berfikirnya menggunakan Logikal (L). Mereka berdua
berjalan pulang melewati jalan yang gelap, dan jarak rumah mereka masih
agak jauh. Setelah beberapa lama mereka berjalan…

M : Adakah kamu perasan ada seorang lelaki yang sedang berjalan mengikuti
kita kira-kira sejak tigapuluh lapan setengah minit yang lalu? Saya kuatir
dia bermaksud jahat.

L : Itu hal yang Logik. Dia ingin memperkosa kita.

M : Oh tidak, dengan kecepatan berjalan kita seperti ini, dalam waktu 15
minit dia akan berhasil menangkap kita. Apa yang harus kita lakukan.

L : Hanya ada 1 cara logik yg harus kita lakukan, iaitu berjalan lebih
cepat.

M : Itu tidak banyak membantu, macammana ni.

L : Tentu saja ia tidak membantu, Logiknya kalau kita berjalan lebih cepat
dia juga akan mempercepatkan jalannya. 

M : Lalu, apa yang harus kita lakukan? Dengan kecepatan kita seperti ini
dia akan berhasil menangkap kita dalam waktu dua setengah minit…

L : Hanya ada satu langkah Logik yang harus kita lakukan.. Kamu ikut jalan
yang ke kiri dan aku ikut jalan yang kekanan. sehingga dia tidak boleh
mengikuti kita berdua dan hanya salah seorang yang diikuti olehnya.

Setelah kedua gadis itu berpisah.. Ternyata lelaki tadi mengikut langkah
si gadis yang menggunakan logikal (L). Gadis matematik (M) tiba dirumah
lebih dulu dan dia kuatir akan keselamatan sahabatnya.
Tidak berapa lama Gadis Logik (L) datang.

M : Oh terima kasih Tuhan.. Sahabat saya tiba dengan selamat, Eh bagaimana
pengalamanmu diikut oleh lelaki tadi?

L : Setelah kita berpisah dia mengikuti aku.

M : Ya.. ya.. Tetapi apa yang terjadi kemudian dengan kamu?

L : Sesuai dengan logik saya langsung lari sekuat tenaga dan lelaki itupun
lari sekuat tenaga.

M : Dan… dan..

L : Sesuai dengan logik dia berhasil mendekati saya ditempat yang gelap…

M : Lalu.. Apa yang kamu lakukan?

L : Hanya ada satu logik yang dapat saya lakukan, iaitu mengangkat kain
saya..

M : Oh… Lalu apa yang dilakukan lelaki tadi?

L : Sesuai dengan logik… Dia menurunkan seluarnya…

M : Oh tidak… Lalu apa yang terjadi kemudian?

L : Logik bukan, kalau gadis yang mengangkat kainnya larinya lebih cepat
dari pada lelaki yang berlari sambil melorotkan seluarnya… So akhirnya
aku terlepas dari lelaki itu.

M :#@$%




Khasiat Telur(18sx)










Aziz dan Ani membawa anak lelaki mereka yang berusia 6 tahun ke klinik. Walaupun pada mulanya agak malu dan segan, akhirnya mereka membuka mulut juga menceritakan kebimbangan mereka tentang kemaluan anak mereka yang agak kecil berbanding kanak-kanak lain yang sebayanya.

Selepas melakukan pemeriksaan, doktor berkata,

“beri makan telur separuh masak setiap pagi. Lama-lama besarlah tu.”

Besok pagi, apabila anak lelaki mereka hendak bersarapan, terkejutlah dia melihat ada 10 biji telur di meja makan.

“Telur ni untuk saya ke mak?”, tanya si anak.

“Engkau makan dua biji saja. Yang lain tu untuk ayah
kau punye”, kata emaknya.

Ha……..Lu Pikir ah sendiri……..!




Popular